MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Jak skutecznie badać potrzeby klienta

1. Czym jest analiza potrzeb?

Elementy psychologii sprzedaży.

Rola analizy potrzeb w procesie sprzedaży.

Struktura badania potrzeb.

Różne metody analizy potrzeb klienta.

2. Jak poprawnie zadawać pytania w trakcie badania potrzeb klienta?

Pytania otwarte i zamknięte – ich rola w badaniu potrzeb klienta.

Rola parafrazy w analizie potrzeb.

Sposoby na przełamanie oporu klienta przed ujawnieniem swoich potrzeb

Klient z negatywnym nastawieniem

3. Co utrudnia analizę potrzeb?

Kompetencje i umiejętności sprzedawcy

Katalog błędów najczęściej popełnianych w trakcie badania potrzeb

Jak wyeliminować złe nawyki.

Cel szkolenia

Cele warsztatu

Warsztat ma na celu wzmocnienie podstawowego elementu rozmowy sprzedażowej – tj. analizy potrzeb klienta. Właściwe odczytane potrzeby klienta to klucz do sukcesu w sprzedaży, ponieważ pozwalają na dobór oferty właściwej dla klienta, jej skuteczną prezentację i ustalenie właściwej ceny. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać tajniki orientowania się czego klient tak naprawdę potrzebuje i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. 

 

Grupa docelowa

Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,

Certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia

Harmonogram

Czas trwania:

2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi

Informacje organizacyjne

Sala szkoleniowa Baccata Enterprise w Warszawie lub w siedzibie Klienta Zlecającego na terenie całej Polski

Informacje podstawowe

Cena: 3500 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem

Dane kontaktowe