Jak skutecznie badać potrzeby klienta
1. Czym jest analiza potrzeb?
Elementy psychologii sprzedaży.
Rola analizy potrzeb w procesie sprzedaży.
Struktura badania potrzeb.
Różne metody analizy potrzeb klienta.
2. Jak poprawnie zadawać pytania w trakcie badania potrzeb klienta?
Pytania otwarte i zamknięte – ich rola w badaniu potrzeb klienta.
Rola parafrazy w analizie potrzeb.
Sposoby na przełamanie oporu klienta przed ujawnieniem swoich potrzeb
Klient z negatywnym nastawieniem
3. Co utrudnia analizę potrzeb?
Kompetencje i umiejętności sprzedawcy
Katalog błędów najczęściej popełnianych w trakcie badania potrzeb
Jak wyeliminować złe nawyki.
Cel szkolenia
Cele warsztatu
Warsztat ma na celu wzmocnienie podstawowego elementu rozmowy sprzedażowej – tj. analizy potrzeb klienta. Właściwe odczytane potrzeby klienta to klucz do sukcesu w sprzedaży, ponieważ pozwalają na dobór oferty właściwej dla klienta, jej skuteczną prezentację i ustalenie właściwej ceny. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać tajniki orientowania się czego klient tak naprawdę potrzebuje i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.
Grupa docelowa
Specjaliści ds. Obsługi Klienta i sprzedaży, Kierownicy, Managerowie,
Certyfikaty
Certyfikat ukończenia szkolenia
Harmonogram
Czas trwania:
2 dni – 8 godzin, ze standardowymi przerwami kawowymi
Informacje organizacyjne
Sala szkoleniowa Baccata Enterprise w Warszawie lub w siedzibie Klienta Zlecającego na terenie całej Polski
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 3500 zł - Skuteczny Lider Zespołu
- 250 zł - KOMPLEKSOWE SZKOLENIA BHP DLA FIRM
- 3500 zł - OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
- 3700 zł - ZARZĄDZANIE CZASEM
- 3500 zł - EFEKTYWNEA SPRZEDAŻ WRAZ Z ELEMENTAMI PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA.
- 3500 zł - NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻy
- 3500 zł - COACHING W PRACY MENADŻERA
- 4000 zł - Pozytywny feedback – czyli jak udzielać informacji zwrotnej
- 4500 zł - TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
- 2500 zł - TECHNIK OBRONY CENY - NEGOCJACJE
- 4500 zł - SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON - TELEMARKETING
- 3500 zł - W czym mogę pomóc – czyli jak skutecznie badać potrzeby klienta
- 3500 zł - Obsługa Trudnego Klienta – Strategia Obsługi
- 4500 zł - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
- 4500 zł - REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW
- 3500 zł - Ty decydujesz co kupi Klient, czyli jak wpływać na decyzje zakupowe Klientów
- 2500 zł - PROFESJONALISTA W KONTAKCIE Z KLIENTEM
- 3500 zł - TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
- 3000 zł - ZARZĄDZANIE ZESPOŁAMI W CALL CENTER PRZEZ LIDERÓW ZESPOŁU
- 2500 zł - Być menedżerem, czyli jak działać skutecznie
Informacje podstawowe
- Organizator: Baccata Enterprise Sp. z o. o.
- Rodzaj szkolenia: Zamknięte
Cena: 3500 zł Netto